Serveis

Un ampli ventall de serveis que complementen perfectament les assegurances d’MGC Mútua

Teleconsulta mèdica

Un metge ofereix assessorament mèdic, les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any, i planteja la millor solució coordinant l’enviament d’un metge al domicili o una ambulància, per a casos de gravetat, o atenent les consultes dels mutualistes sobre qualsevol altre tema relacionat amb la salut (fàrmacs, vacunacions, primers auxilis,…).

Teleconsulta pediàtrica

Aquest servei telefònic, disponible 24 hores els 365 dies de l’any, a més d’orientar i tractar els casos més greus, dona resposta a totes aquelles consultes sobre pediatria i/o puericultura. Ofereix assessorament sobre el tractament adequat en cas de refredat, gastroenteritis infantil, o qualsevol problema de salut. També pot resoldre dubtes sobre la medicació dels nens, les possibles afectacions de la mare en cas de lactància o l’alimentació infantil, entre d’altres.

Teleconsulta psicològica

Perquè del nostre estat emocional també en depèn la nostra salut general, a la Mútua oferim aquest servei, que té la finalitat d’orientar els mutualistes davant d’aquelles situacions que requereixen l’atenció d’un psicòleg per tal de trobar una resposta adequada a les seves inquietuds. La Teleconsulta Psicològica està disponible de 7 h a 23 h, els 365 dies de l’any.

Truca al 900 841 848 (+34 900 841 848 si truques des de l’estranger).

 

Més serveis per als mutualistes

Consulta la resta de serveis i la seva disponibilitat segons l’assegurança que tinguis contractada.