Especial Covid-19

MGC Mútua segueix treballant davant la difícil situació en la que ens he vist immersos i per a la qual s’han pres les mesures necessàries per fer costat als nostres mutualistes, mantenint el nostre compromís amb la feina ben feta i oferint-los el millor servei.

Atenció al mutualista

Atenem telemàticament des de la seu social de l’entitat, preferentment per email: atm@mgc.es

Oficina Virtual

Tots els tràmits i gestions des de l’Oficina Virtual al web o a l’app, sense desplaçaments

Teleassistència mèdica i psicològica

Servei telefònic 24h, i videoconsulta mèdica amb l’app d’MGC

Preguntes freqüents

Els coronavirus són una extensa família de virus que poden causar malalties tant en animals com en éssers humans. El coronavirus que s’ha descobert més recentment provoca la malaltia infecciosa covid-19.

Els símptomes més comuns són febre, cansament i tos seca. Alguns pacients poden presentar malestar, congestió nasal, mal de coll o descomposició. Aquests símptomes solen ser lleus i apareixen de forma gradual. Algunes persones s’infecten però no desenvolupen cap símptoma. La majoria, es recuperen sense necessitat de realitzar cap tractament especial

Si els símptomes són lleus, t’has de quedar a casa i aïllar-te segons les recomanacions oficials.

Els mutualistes amb una assegurança de salut podeu contactar amb el servei de Teleconsulta Mèdica, davant qualsevol dubte sobre salut, i amb el servei d’Urgències 24 hores si es tracta d’un cas més greu, trucant al 619 818 555 .

També podeu concertar una videoconsulta amb un dels nostres metges especialistes a través de l’app de la Mútua.

L’assistència està garantida, sempre d’acord amb el protocol fixat per les autoritats sanitàries.

Si, però la disponibilitat dels centres no és responsabilitat d’MGC Mútua, ja que la decisió de tancar o seguir visitant és exclusiva de cada centre. Tot i que tenim constància que durant l’estat d’alarma alguns centres van cessar la seva activitat, darrerament ens han informat que molts d’ells estan tornant a obrir.

En cas de dubte, truca directament al centre desitjat per informar-te.

Els centres han de reprogramar les visites, proves i tractaments que van cancel·lar durant l’estat d’alarma. Espera que el teu centre et truqui per confirmar la nova data, en funció de la seva disponibilitat.

Des del passat 19 de març, i seguint amb les recomanacions de les autoritats sanitàries, la nostra xarxa d’oficines roman tancada i l’atenció als nostres mutualistes s’ofereix de forma centralitzada des de la seu central. Donada la situació d’excepcionalitat agrairem que, en la mesura que sigui possible, i per a dubtes o consultes de caràcter no urgent, segueixis contactant amb el nostre departament d’Atenció al Mutualista via correu electrònic, a l’adreça atm@mgc.es,

Si necessites fer qualsevol tràmit o gestió, pots fer-ho accedint a la teva àrea privada:

  • Oficina Virtual
  • App MGC (disponible a les botigues d’aplicacions d’Apple i Google)

Per a nosaltres, és prioritari protegir la salut dels treballadors i dels mutualistes. Per això, hem mantingut les oficines tancades i hem centralitzat l’atenció als mutualistes des de la nostra seu.

Ara, després d’haver incorporat a les nostres instal·lacions les mesures de seguretat necessàries per garantir una represa de l’activitat segura, preveiem reobrir el MGC Centre Mèdic i la Clínica Belodonte el 25 de maig i tota la nostra xarxa d’oficines a partir de l’1 de  juny.

Notícies

Publiquem continuament al nostre blog articles i notícies d’interès al voltant de la crisis sanitària, amb totes les garanties

MGC Fundació

La Fundació MGC col·labora en la iniciativa #JoEmCorono

Per Revista Interès Mutu – 05/05/20

deporte tras el confinamiento
Salut i medicina

Com reprendre la pràctica esportiva a l’exterior després del confinament

Per Revista Interès Mutu – 14/05/20

Actualitat Mútua

Comunicat d’MGC Mútua sobre la gestió del Covid-19

Per Revista Interès Mutu – 16/03/20