Actualitat Mútua

MGC Mútua estrena nova app per al seguiment personalitzat de la salut

La nova aplicació MGC Mútua Salut, disponible per a Android i IOS, ofereix als mutualistes una sèrie de serveis assistencials per al seguiment personalitzat de la salut i molt més!

A la nova app es poden trobar diferents funcions, algunes de les quals ja existeixen a l’app que la Mútua té actualment i que s’han integrat a MGC Mútua Salut, com ara la videoconsulta, la consulta del quadre mèdic (ara amb la possibilitat de concertar la visita directament amb Centre Mèdic MGC i properament els centres col·laboradors) o el tràmit d’autoritzacions, entre d’altres, i de noves, com les que tot seguit us expliquem.

“Em trobo malament ara!”

Aquí l’usuari pot obtenir un diagnòstic ràpid en línia, en funció del símptomes que tingui. Només ha d’explicar breument què li passa. Per exemple, “tinc febre i estic marejat” o “em fa mal el braç i l’espatlla dreta”, etc. Si els símptomes són greus o l’usuari considera que ha de parlar directament amb un metge, hi pot contactar directament al telèfon d’urgències 24 h.

Què és “La meva salut”

Aquesta és una de les grans novetats que ofereix la nova app d’MGC Mútua. “La meva salut” és una plataforma que connecta diferents tecnologies amb els recursos assistencials d’MGC Mútua per oferir a l’usuari un seguiment personalitzat de la seva salut. Li permet definir objectius saludables i assolir-los amb l’acompanyament dels nostres professionals sanitaris.

  • Valoració mèdica inicial i definició d’un pla de salut a mida.
  • Connexió amb dispositius i serveis de monitoratge per fer una actualització constant del seu estat de salut.
  • Objectius de salut: control de l’obesitat, la diabetis, la hipertensió, etc.
  • Historial clínic digital.
  • Agenda i alarmes configurables.
  • Consells de salut i continguts personalitzats.

Per accedir a aquest pla personalitzat de salut i beneficiar-se de tots aquests avantatges és imprescindible activar “La meva salut”.

Metge tutor

A més, el mutualista podrà escollir el “Metge tutor” (una funció que haurà d’activar a “Assistència mèdica”) per resoldre els dubtes i assolir els objectius. Podrà parlar amb el metge pel xat, concertar-hi una videotrucada o, fins i tot, una visita presencial. Aquesta novetat ens brinda l’oportunitat de posar a l’abast dels metges i dels centres tot un conjunt de solucions tecnològiques per tal que els assegurats d’MGC Mútua tinguin un accés més ràpid i directe als serveis professionals.