Actualitat Mútua, Sector assegurances

“Considero que l’experiència d’un assegurat és una mostra molt bona del que ofereix realment una assegurança de salut”

Per bé o per mal, les xarxes socials estan per donar veu a tothom, sense excepció, i les companyies estem exposades a les crítiques, bones i dolentes. En aquesta ocasió, Begoña Martos, mutualista de la Mútua General de Catalunya, ha volgut compartir la seva experiència positiva amb nosaltres, tot i el problema que suposa posar-se malalta, i més encara si ets de vacances a l’estranger.
Per descomptat que ens alegrem moltíssim que tot anés bé i que el contratemps en el viatge es solucionés perfectament. Ens sentim molt agraïts amb el seu testimoni i amb la seva predisposició a compartir la seva vivència, que ens va enviar per correu electrònic i que hem volgut transcriure literalment:

“El passat 30 de desembre, mentre passava les vacances a Buenos Aires, em van operar d’apendicitis, al Sanatori Mater Dei, tal com va coordinar la Mútua General de Catalunya amb Europ Assistance.

M’agradaria, sobretot, expressar el meu agraïment a la Mútua General de Catalunya, a les persones que van treballar perquè tot funcionés correctament i, si fos possible, fer extensiu el meu agraïment als membres de l’equip mèdic que em va atendre al Sanatori Mater Dei de Buenos Aires.

Pel que fa a la Mútua General de Catalunya i a Europ Assistance, vull agrair la seva feina, ja que no només ho van disposar tot perquè a l’hospital m’estiguessin esperant, sinó que, tot i la diferència horària, van estar en tot moment pendents de la meva situació i em van trucar en nombroses ocasions per conèixer el meu estat i preocupar-se de totes les meves necessitats. Ni la meva parella ni jo hem tingut cap problema, i en cap moment hem hagut de preocupar-nos de temes burocràtics, ja que s’han encarregat vostès mateixos.

Com a pacient, m’agradaria que traslladessin el meu agraïment a tots els treballadors de la Mútua General de Catalunya i Europ Assistance. Gràcies a les cures i al tracte tan proper que vaig rebre, em vaig sentir molt ben atesa i a gust, tot i trobar-me en un hospital i tan lluny de casa.

D’altra banda, si hi ha una altra opció per expressar el meu agraïment (xarxes socials, pàgina web, etc.), m’agradaria que m’ho fessin saber, ja que considero que l’experiència d’un assegurat és una mostra molt bona del que ofereix realment una assegurança de salut.”

Novament, moltes gràcies a Begoña Martos per la seva gratitud i per dedicar-nos tan bones paraules. Ens animen a continuar fent la nostra feina amb el rigor, l’entusiasme i la dedicació que ens defineixen com Mútua i que formen part del nostre ADN.