• PARTICULARS
  • AUTÒNOMS
  • EMPRESES
  • Urgències 900 841 848
  • Contacte
    • Soc client de la mútua
    • Encara no soc client
    • Centres propis
    • Vols formar part del nostre quadre?
  • Oficina Virtual
    • Català
    • Español

Quadre mèdic

El teu quadre mèdic

Introdueix el codi de la teva targeta de mutualista:

On puc trobar el meu codi de mutualista?

Soc client de la mútua

Introdueix el codi de la teva targeta de mutualista:

On puc trobar el meu codi de mutualista?

Quadre mèdic

Quadre mèdic

Introdueix el teu codi postal per seleccionar el millor quadre mèdic disponible. Si vols consultar el quadre d'una assegurança concreta, contacta amb nosaltres.

Introdueix el teu codi postal per seleccionar el millor quadre mèdic disponible. Si vols consultar el quadre d'una assegurança concreta, contacta amb nosaltres.

Quadre mèdic

Quadre Mèdic MGC

Indica si ja ets client de la mútua

Indica si ja ets client de la mútua

MGC Mútua
  • Salut
    • Per a famílies
      • Òptim

        Cobertures àmplies i un quadre mèdic sel·leccionat

      • Total

        L’assegurança més completa per a les famílies

      • Global

        Amb lliure elecció de centre i metge

      • Èxit

        Cobertures essencials i un quadre mèdic especialment seleccionat

    • Altres assegurances
      • Digital

        La solució completa de medicina digital

      • Essencial

        Medicina digital més visites presencials

      • Assegurança Dental

        Totes les especialitats a preus especials

      • Hospitalització

        Indemnizació diaria en cas d’hospitalizació

    • Veure totes les assegurances
  • Vida
    • Empty
      • Vida Risc Professional

        Per protegir la teva família en cas de mort o incapacitat.

      • Vida Risc

        Assegura un capital en cas de defunció i protegeix la teva família.

    • Veure totes les assegurances
  • Accidents
  • Decessos
  • Mascotes
  • Parlem?
  • Sol·licita informació
MGC Mútua
  • Salut
  • Vida
  • Accidents
  • Decessos
  • Mascotes
  • Per que MGC?
  • Coberturas
  • Calcula el teu preu
  • Blog
  • Contacte
  • ca
    es
  • PARTICULARS
  • AUTÒNOMS
  • EMPRESES
Sol·licita informació
Quadre mèdic

Quadre Mèdic MGC

Indica si ya eres cliente de la mútua

Soc client de la mútua Encara no soc client Centres propis Vols formar part del nostre quadre?

Sol·licita informació


    Canal Intern d’Informació

    En el marc del programa de compliment normatiu del Grup MGC i del sistema de prevenció de riscos penals establert, s’ha implementat el Canal intern d’informació, donant compliment així a la legislació vigent.

    El Canal permet a les persones treballadores del Grup MGC, i a aquelles que hi estiguin vinculades, comunicar determinada informació sobre presumptes infraccions penals o administratives, sancionades per la normativa en vigor, inclosa la europea, així com sobre possibles incompliments de les pautes o normes previstes al Codi ètic i de conducta, garantint la protecció adequada a les persones implicades.

    No s’admetran a tràmit les comunicacions que siguin falses o fetes amb mala fe, no estiguin fonamentades o motivades, versin sobre fets que no siguin constitutius d’infracció o estiguin vinculades a conflictes interpersonals, procedint a continuació al seu arxiu.

    Així mateix, s’arxivaran aquelles comunicacions que tractin sobre queixes o reclamacions, o derivin de l’exercici dels drets en matèria de protecció de dades personals, les quals s’hauran de tramitar per mitjà de les vies establertes.

    Com formular una comunicació?

    La comunicació podrà fer-se per escrit a través de l’enllaç que figura al peu del present escrit o verbalment al telèfon 93 414 42 60, sens perjudici de poder sol·licitar una reunió presencial amb la persona designada com a Responsable del Sistema intern d’informació establert pel Grup MGC.

    Addicionalment, la persona informant podrà adreçar-se també per a fer l’oportuna comunicació de les accions o omissions que corresponguin, al Canal extern d’informació de l’Autoritat Independent de Protecció a l’Informant, A.A.I., o bé, al corresponent de les autoritats o òrgans autonòmics.

    Què caldrà indicar?

    1. La data de la comunicació.

    2. L’empresa, àrea o lloc on s’han produït els fets.

    3. Des de quan s’han estat produint els fets i si els fets continuen succeint en l’actualitat.

    4. La identificació dels responsables de la presumpta infracció o irregularitat.

    5. La descripció amb detall de les circumstàncies que s’han donat, i en la mesura de lo possible, acompanyar les proves que ho avalin.

    6. Indicar un domicili, adreça de correu electrònic o lloc segur on rebre les notificacions, o bé, renunciar a rebre-les.

    Quines garanties té la persona informant?

    • Es garanteix la confidencialitat de les dades, aplicant-se les mesures adequades per fer-ne l’ús correcte i salvaguardar els drets de totes les persones implicades.
      Així mateix, es garanteix que les comunicacions puguin ser anònimes.
    • En cas d’identificació de la persona informant, el dret a preservar la seva identitat, així mateix garantit respecte la persona o persones presumptament responsables de l’incompliment comunicat.
    • de les dades personals, seran sempre rigorosament observades les mesures de seguretat adequades, pertinents i proporcionades, d’acord amb el que estableix la normativa en matèria de protecció de dades de caràcter personal, exclusivament per a gestionar la comunicació rebuda i durant el temps imprescindible per a la seva resolució, garantint en tot moment l’exercici dels drets dels interessats legalment establerts.
    • Es garanteix expressament que no s’adoptaran represàlies directes o indirectes respecte les persones informants, a menys que la investigació determini que la comunicació és falsa i que la persona que l’ha realitzat era conscient de la seva falsedat, actuant de mala fe.

    Com es gestiona la comunicació?

    Les informacions que es rebin per mitjà d’aquest Canal seran tramitades de conformitat amb el Procediment de gestió d’informacions creat a l’efecte, i aprovat pel Consell d’Administració.

    La resolució dels fets informats es comunicarà a les persones implicades en el termini de tres mesos, a comptar des de la data de l’acusament de rebuda o del venciment del termini de set dies des de la recepció de la comunicació, amb possibilitat d’estendre’s fins a tres mesos més, en funció de la complexitat de l’assumpte, prèvia comunicació a les parts implicades (llevat que la persona informant hagués renunciat a rebre comunicacions).

    Accés al CANAL
    MGC Mútua
    • ¿Hablamos?
    • Solicitar información
    • Assegurances de salut
      • Òptim
      • Total
      • Global
      • Èxit
      • Altres assegurances
      • Cobertures destacades
      • Calcula el preu de la teva assegurança
      • Tarifes
    • Assegurances de vida
      • Vida Risc Professional
      • Vida Risc
    • Assegurança d’accidents
      • Accidents
    • Assegurances de decessos
      • Ànima i Ànima Única
    • Assegurança per a mascotes
      • Mascotes
    • Qui som
      • Informació corporativa
      • Informes i xifres
      • Òrgans de govern
      • Model de cultura corporativa
      • Les nostres oficines
      • Treballa amb nosaltres
      • Fundació MGC
      • FAQs
      • Blog Interès Mutu
      • Canal Intern d’Informació
    • Treballa amb nosaltres
    • Blog
    • Contacte
      • C/Tuset. 5-11, 08006 - Barcelona
      • 900 841 844
      • mgc@mgc.es

    MGC Insurance, Mútua d'Assegurances y Reassegurances a Prima Fixa. NIF. V-08846644.

    Avís legal · Protecció de dades · Privacitat i cookies

    Et truquem


      Parlem?

      Tria una opció per contactar amb nosaltres

      Informació general

      900 841 844

      Informació d'assegurances

      931 221 550 Et truquem?

      Sol·licita informació

        T'assessorem per trobar la millor cobertura per als teus T'assessorem

          Hem rebut les teves dades correctament

          En breu ens posarem en contacte amb tu

          Entesos
          Ús de cookies
          Aquest lloc web fa servir diferents tipus de cookies pròpies i de tercers adreçades a garantir el correcte funcionament del web i la personalització del seu contingut i publicitat, així com a oferir-li una millor experiència de navegació, ajustada a les seves necessitats i interessos.
          Funcionals Sempre actives
          L'emmagatzament tècnic o accés és necessari per al correcte funcionament del lloc web, i permetre funcionalitats com el canvi d'idioma o guardar ajustaments.
          Ajustaments
          The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
          Estadístiques
          L'emmagatzematge tècnic o l'accés són utilitzats exclusivament amb la finalitat d'analitzar l'ús del lloc web per part dels visitants. L'emmagatzematge tècnic o l'accés són utilitzats exclusivament amb la finalitat d'analitzar l'ús del lloc web.
          Màrqueting
          L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o rastrejar l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb fins de màrqueting similars.
          Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
          Ajustaments
          {title} {title} {title}