Actualitat Mútua
Informació sobre la fusió entre MGC INSURANCE, MUTUA DE SEGUROS Y REASEGUROS A PRIMA FIJA i el MONTEPIO DEL COLECTIVO PORTUARIO DE VALENCIA, MUTUALIDAD DE PREVISIÓN SOCIAL
De conformitat amb el que disposen els articles 5.6 i 46 del Reial decret llei 5/2023, de 28 de juny, de transposició de directives de la Unió Europea en matèria de modificacions estructurals de societats mercantils (“RDL-LME”), es fa constar que la documentació relativa al Projecte comú de fusió per absorció, inclòs el propi Projecte, es troba disponible a la pàgina web corporativa de l’entitat i a disposició dels mutualistes, creditors i representants dels treballadors.
Així mateix, es fa constar que, en el marc del procés de tramitació de l’operació, s’han introduït determinades actualitzacions en el Projecte de fusió i en l’informe dels òrgans d’administració, que es troben igualment publicades i a disposició dels interessats en els termes indicats.
Barcelona, 23 de juny de 2026.
Enllaç: Documents sobre la fusió