Actualitat Mútua

MGC Mútua fa 40 anys i dissenya un logotip d’aniversari festiu i molt viu

MGC Mútua ha creat un logotip d’aniversari, amb motiu dels seus 40 anys d’existència, que serà el punt de partida de les diferents accions que l’entitat asseguradora realitzarà al llarg del 2022

«Aquest any celebrem una gran efemèride i el primer que hem fet és dissenyar un logotip commemoratiu amb el que hem volgut evocar gràficament els 40 anys de la Mútua i posar en relleu que es tracta d’una celebració vinculada a l’alegria i la festa», manifesta Daniel Redondo, director general de l’entitat.

L’objectiu de la Mútua amb aquesta creació és mantenir el logotip de manera que no perdi la funció corporativa i, a partir de l’estructura gràfica, afegir-hi i jugar amb els elements necessaris per potenciar-ne els aspectes que transmeten alegria, una actitud festiva i de celebració . Per això s’ha pensat en el concepte dels focs d’artifici, ja que aquestes exhibicions pirotècniques a l’aire lliure es poden representar gràficament amb motius molt plans i esquemàtics, però també amb explosions més exuberants i realistes.

Focs d’artifici festius però continguts

“Ara bé – puntualitza Cristina Tomàs, dissenyadora gràfica de MGC Mútua i artífex de la idea- calia fer una reflexió: tenint en compte que la variació del logo ha d’acompanyar-nos i estar present a totes les publicacions i aparicions públiques durant tot l’any 2022 , havíem de trobar una versió festiva que, al seu torn, tingués un to contingut, auster, seriós i amable. Així va néixer el logotip amb una única palmera de pirotècnia, del mateix color que els 40 anys.»

S’ha creat, alhora, una versió que consta de cinc palmeres, cadascuna d’un color diferent, disposades estratègicament en diagonal a la part superior del símbol, que es poden combinar en una de sola més espectacular, fins i tot desmesurada, per fer-ne un ús molt específic en ocasions especials.