Director/a oficina Olot

Descripció

La persona seleccionada, es farà càrrec d’un equip de tres assessors/es comercials i tindrà com a principals funcions:

  • Coordinar i desenvolupar l’estratègia del pla comercial de la companyia a la zona geogràfica de l’oficina.
  • Liderar l’equip comercial per aconseguir els objectius de vendes marcats: planificació, assignació de clients a cadascun d’ells, valoració de resultats i seguiment.
  • Reclutar, formar i desenvolupar la xarxa comercial de l’oficina.
  • Recerca de noves oportunitats de negoci a través de la venda directa a pimes i autònoms, i mitjançant també la captació de convenis de col·laboració amb col·lectius professionals, gremis, associacions, etc.
  • Portar a terme les accions de seguiment necessàries per assegurar la màxima efectivitat en la consecució d’objectius comercials.
Es requereix:
  • Valorable titulació universitària superior o mitja.
  • Experiència mínima de tres anys en gestió d’equips.
  • Es valorarà experiència en el sector.
  • Habilitat de persuasió.
  • Flexibilitat i tolerància a la pressió.
  • Orientació al client intern / extern.
  • Facilitat en l’obtenció i anàlisi d’informació.
  • Iniciativa.
  • Habilitats socials.
  • Disposició de vehicle.
Oferim:
  • Alta a la Seguretat Social.
  • Sou fix, comissió, cartera i bonus per objectius.
  • Despeses de desplaçament.
  • Beneficis socials.
  • Pla de carrera personalitzat.
  • Visites concertades i programades.
  • Possibilitat de promoció.
Valorem:
  • Experiència comercial en el sector assegurador (salut, vida, jubilació, etc.).
  • Persones organitzades, amb bona presència, iniciativa i capacitat de treball en equip.
  • Nivell cultural mitjà.
  • Persones acostumades a treballar per objectius.

Sol·licitar aquesta oferta



    Máx. 20MB