Director/a oficina Lleida

Descripció

La persona seleccionada es farà càrrec d’un equip d’assessors/es comercials i tindrà com a principals funcions:

  • Coordinar i desenvolupar l’estratègia del pla comercial de la companyia a la zona geogràfica de l’oficina.
  • Liderar l’equip comercial per aconseguir els objectius de vendes marcats: planificació, assignació de clients a cadascun d’ells, valoració de resultats i seguiment.
  • Reclutar, formar i desenvolupar la xarxa comercial de l’oficina.
  • Recerca de noves oportunitats de negoci a través de la venda directa a pimes i autònoms, i mitjançant també la captació de convenis de col·laboració amb col·lectius professionals, gremis, associacions, etc.
  • Portar a terme les accions de seguiment necessàries per assegurar la màxima efectivitat en la consecució d’objectius comercials.
Es requereix:
  • Valorable titulació universitària superior o mitja.
  • Habilitat de persuasió.
  • Flexibilitat i tolerància a la pressió.
  • Orientació al client intern / extern.
  • Facilitat en l’obtenció i anàlisi d’informació.
  • Iniciativa.
  • Habilitats socials.
  • Disposició de vehicle.
Oferim:
  • Incorporació a una companyia sòlida en el seu sector.
  • Contracte indefinit.
  • Salari fix, més comissions i cartera.
  • Beneficis socials.
  • Incentius per consecució d’objectius.
  • Formació continuada

Sol·licitar aquesta oferta



    Máx. 8MB